Początek roku 2017 jest dla nas wyjątkowo intensywny. Wprowadziliśmy wiele nowych funkcjonalności i rozpoczęliśmy współpracę z ciekawymi partnerami takimi jak GSK, Aviva czy VELUX.
Przy współpracy z agencją Mea Group w styczniu b.r. przygotowaliśmy naszą aplikację na potrzeby konferencji organizowanej wewnętrznie przez GlaxoSmithKline. Z racji wymagań GSK dotyczących bezpieczeństwa, aplikacja została przetestowana przez dział bezpieczeństwa informatycznego firmy GSK. Testy przebiegły pomyślnie, także śmiało możemy się pochwalić solidnie zabezpieczoną aplikacją, spełniającą standardy bezpieczeństwa. Na potrzeby konferencji przygotowaliśmy moduł oceniania wystąpień uczestników podczas szkoleń. W bardzo ciekawy sposób organizator wykorzystał funkcjonalność zadawania pytań uczestnikom na żywo.
Również w styczniu rozpoczęliśmy współpracę z Aviva. MKonferencja jest wykorzystywana przez Aviva podczas wewnętrznych spotkań. Na potrzeby tych wydarzeń przygotowaliśmy nowe funkcjonalności w postaci osi czasu a’la Facebook (dodawanie postów ze zdjęciem, komentarze, polubienia) oraz moduł grywalizacji.
Pod koniec stycznia nasza aplikacja byłą również wykorzystana podczas konferencji Exodus, w której udział wzięło kilka tysięcy uczestników. Nasza aplikacja konferencyjna pomyślnie przeszła testy obciążenia.
Kontynuując współpracę z Mea Group przygotowaliśmy aplikację na potrzeby konferencji VELUX Na Dachu Świata. Jest to wydarzenie organizowane wewnętrznie przez VELUX dla swoich współpracowników.
Już jutro w Poznaniu odbędzie się XI Kongres Top Medical Trends 2017 organizowany przez Termedia, zaś 22 marca konferencja Mail My Day organizowana przez FreshMail. Tam również uczestnicy będą mogli na bieżąco przeglądać informacje dotyczące wydarzenia dzięki naszej aplikacji.
Również 22 marca odbędzie się V edycja Polish Business Analytics Summit, największe i najważniejsze w Polsce spotkanie praktyków związanych z analityką biznesową! Dla organizatora, Trio Conferences, przygotowaliśmy nowy moduł w naszej aplikacji na wydarzenia, mianowicie „Umawianie się na spotkania”. Dzięki tej funkcji uczestnicy mogą wyszukać osoby, z którymi chcieliby porozmawiać podczas konferencji, a następnie umówić dogodny termin na spotkanie. Archiwum wizytówek pozwoli zachować kontakty do tych osób.
MKonferencja oprócz funkcji informacyjnych, możliwości wprowadzania interakcji czy uzyskiwania informacji zwrotnej od uczestników, podążą również w kierunku wspomagania organizacji konferencji. Pierwszym krokiem jest uruchomienie funkcji rejestracji uczestników na wydarzenie. Uruchomiliśmy ten moduł na potrzeby II Ogólnopolskiego Kongresu Dietetyki i Medycyny Funkcjonalnej organizowanego przez GR MED. Nasz system był wykorzystywany również podczas 1 edycji kongresu. Kolejny krok to integracja szybkich płatności oraz obsługa check-in podczas wydarzenia. Wszystko przed nami!