Aplikacja mobilna i strona WWW dostępne są w 2 wariantach cenowych.
Aplikacja idealnie sprawdzi się na wszystkich urządzeniach mobilnych z systemem Android i iOS.
Każdy wariant obejmuje publikację i utrzymanie aplikacji w sklepach Google Play i App Store przez 12 miesięcy od podpisania umowy dla jednego wydarzenia. W cenie zawiera się także wdrożenie identyfikacji wizualnej zamawiającego dla aplikacji (logotyp, kolorystyka) oraz dostęp do panelu administratora.
Cena Strony WWW obejmuje utrzymanie strony na zabezpieczonym serwerze przez 12 miesięcy od podpisania umowy dla jednego wydarzenia, a także dostęp do panelu administratora.
To zestaw praktycznych funkcji, które skutecznie wspierają organizatora wydarzenia w działaniach logistycznych i sprzedażowych.
W cenie wysyłka 3 000 e-maili w ramach 5 kampanii. Każdy kolejny 1 000 to koszt 20zł, każda kolejna kampania to 20zł netto.
W cenie wysyłka 100 SMS (160 znaków). Każdy kolejny SMS to koszt 15gr. Koszt nadpisu to 100zł za uruchomienie i pierwszy miesiąc, każdy kolejny miesiąc 50zł netto.
Podane ceny są kwotami netto.