Ruszamy z nowym cyklem publikacji na blogu! A wszystko po to, byście na konkretnych przykładach mogli zweryfikować użyteczność funkcji naszego systemu eventowego MKonferencja. Co to będą za artykuły? Case study, czyli studium przypadku. Będziemy w nich analizować rozwiązania eventowe dla firm, które zwróciły się do nas z prośbą o wsparcie w organizacji wydarzenia, proces współpracy oraz efekty. Przekonajcie się, jak program do obsługi eventów może ułatwić Wam życie.
Zapominać to ludzka rzecz!
Każdy z nas ma na głowie mnóstwo spraw do załatwienia. Dlatego każda automatyzacja kalendarza i powiadomienia o nadchodzących wydarzeniach są bezcenne. Wiedzą o tym specjaliści ds. szkoleń w PLAY, największej sieci komórkowej w Polsce. I to właśnie im poświęcimy pierwsze merytoryczne case study.
Na początek diagnoza
Marka PLAY organizowała wewnętrzne szkolenia dla swoich pracowników. Program przewidywał szereg tematycznych prelekcji o określonych porach. Organizatorom wydarzenia zależało na tym, by uczestnicy stawiali się we wskazanym miejscu i godzinie na czas. A wszystko po to, by uniknąć opóźnień w harmonogramie wystąpień i by cały event przebiegł sprawnie.
Najlepsze rozwiązanie
Osoby odpowiedzialne za organizację szkoleń w PLAY dostrzegły korzyści, jakie płyną z funkcji przypomnień o prelekcjach w aplikacji mobilnej. Dzięki temu za pomocą naszego systemu eventowego skutecznie rozwiązali problem spóźnień. Co więcej, dostosowaliśmy także kolorystykę interfejsu do barwy stosowanej w identyfikacji wizualnej marki, by zachować spójność w każdym szczególe.
Na czym polegała funkcja przypomnienia w przypadku marki PLAY? Na podstawie dostarczonej nam agendy prelekcji zaprogramowaliśmy powiadomienia, czyli PushNotofications, które z odpowiednim wyprzedzeniem pojawiały się na ekranach telefonów uczestników. Tym samym każda osoba otrzymywała konkretną informację od organizatora, która wyglądała następująco:
Tytuł: Zaczynamy za 5 minut!
Treść: Zapraszamy do sali numer 2 na pierwszym piętrze.
Świetne rezultaty
Funkcja powiadomień dedykowana PLAY zdała egzamin na szóstkę! Dzięki temu, że każdy uczestnik otrzymywał bezpośrednio na swój telefon informacje z wyprzedzeniem:
- wszyscy pojawili się punktualnie we wskazanym miejscu,
- każda prelekcja rozpoczynała się o wyznaczonej godzinie,
- organizatorzy uniknęli sytuacji, w której pojedyncze osoby dopytywały o szczegóły, ponieważ wszystkie niezbędne informacje były w zasięgu ręki,
- wydarzenie przebiegło zgodnie z opracowanym harmonogramem, bez konieczności skracania / przedłużania poszczególnych wystąpień.
A co więcej, funkcjonalność i skuteczność rozwiązania systemu eventowego docenili prelegenci zaproszeni na wydarzenie.
Bądźmy w kontakcie!
Masz dodatkowe pytania dotyczące funkcji aplikacji mobilnej MKonferencja? Potrzebujesz profesjonalnego wsparcia w przygotowaniu firmowego eventu? Napisz do nas! Chętnie podzielimy się doświadczeniem i znajdziemy rozwiązanie, które spełni wszystkie Twoje oczekiwania i potrzeby