Aplikacja recepcyjna to narzędzie przygotowane dla organizatora wydarzenia. Jest to wsparcie logistyczne, które pozwala usprawnić procesy związane z obsługą uczestników na miejscu.

Aplikacja recepcyjna posiada następujące funkcjonalności:

  • weryfikację przybyłych osób manualnie (wystarczy, że uczestnik poda swoje dane) lub po zeskanowaniu kodu QR (wydrukowanego, udostępnionego mailem lub w aplikacji mobilnej),
  • statystyki,
  • dostęp do danych z formularza rejestracji,
  • daje możliwość dodawania komentarzy na liście osób, dzięki którym w trakcie wydarzenia lub po jego zakończeniu można wykonać konkretne działanie, np. wystawić fakturę,
  • sprawdzanie obecności,
  • odznaczanie akcji (np. wydanie słuchawek do tłumaczeń, wejście do autokaru, wydanie posiłki itp.),
  • drukowanie etykiet (samoprzylepne naklejki do umieszczenia na plakietce), przeczytaj więcej tutaj.

Wszystko to jest możliwe dzięki temu, że aplikacja mobilna zawiera SKANER KODÓW (QR, paskowych), który:

  • po pierwsze służy do ekspresowej odprawy uczestnika wydarzenia na recepcji,
  • a po drugie ma zastosowanie przy bieżącej obsłudze uczestników w trakcie trwania eventu.

Przykład?

Uczestnik chce wypożyczyć sprzęt, np. do tłumaczeń. Musi więc zgłosić się do organizatora, który za pomocą aplikacji mobilnej jest w stanie udokumentować akcję. Wystarczy, że wybierze odpowiednią pozycję w menu, zeskanuje kod uczestnika i może bezpiecznie wydać niezbędne akcesoria. Jest to możliwe dzięki temu, że nasi specjaliści przed eventem definiują w panelu administracyjnym aplikacji mobilnej propozycje działań, które mogą się wydarzyć.

Nowoczesna technologia maksymalnie skraca czas obsługi pojedynczego uczestnika. Podnosi to jakość świadczonej usługi, a finalnie wpływa na pozytywną ocenę samego wydarzenia.

Używamy plików cookie, aby zapewnić podstawowe funkcje witryny i poprawić komfort korzystania z niej