System eventowy MKonferencja, który opracowaliśmy, daje możliwość rejestracji i bezpośredniej sprzedaży biletów na wydarzenie. Dzięki temu cały proces realizuje się płynnie, bez konieczności wysyłania maili i odpowiadania na wiadomości. Zyskujesz cenny czas, a rejestracja, sprzedaż i obsługa klienta przebiega bez twojego fizycznego udziału. Dosłownie 3 etapy dzielą zainteresowaną osobę od zostania uczestnikiem twojego wydarzenia.
Tylko od ciebie zależy, czy zapisy na wydarzenie będą jedno, czy dwuetapowe. Jeśli wybierzesz drugą opcję, klient najpierw zgłosi chęć uczestnictwa w evencie, a dopiero po zatwierdzeniu przez organizatora będzie mógł zarejestrować się i opłacić bilet.
Formularz rejestracyjny może zawierać wszystko, czego potrzebujesz do osiągnięcia wyznaczonych celów.
Oto przykładowe informacje:
Chcesz pozyskać szczegółowe dane o uczestniku? Dodamy pola, które to umożliwią, np.:
Interesuje cię niestandardowa wiedza? Masz nieograniczone miejsce w formularzu i możesz dopytać m.in. o:
Uczestnik ma możliwość wyboru sposobu płatności spośród opcji, na które zdecydujesz się jako organizator. Bilet na wydarzenie może opłacić:
Jeśli takie będzie twoje życzenie, zintegrujemy także inne systemy wpłaty na konto.
Warto pamiętać, że w przypadku przelewu tradycyjnego konieczne jest ręczne potwierdzenie płatności w panelu administracyjnym. Natomiast metoda szybkich płatności realizuje się automatycznie: pieniądze trafiają na dedykowane wydarzeniu konto, a potwierdzenie przychodzi od razu do uczestnika. Jedyne, o co trzeba zadbać przed eventem, to umowa z dostawcą usługi szybkich płatności.
Dostępne są również kody rabatowe. Jeśli zdecydujesz się jako organizator wydarzenia na udostępnienie zniżek od ceny wyjściowej, uczestnik może z nich skorzystać przed sfinalizowaniem transakcji.
System do obsługi eventów MKonferencja samodzielnie generuje faktury osobom, które ich potrzebują. Dzięki temu obowiązek rozliczania uczestników za udział w wydarzeniu realizuje się bez zaangażowania organizatora. Wystarczy jedynie ustawić właściwą numerację dokumentów w systemie. Dostępna jest również integracja z Fakturownią.