Sprzedaż biletów

MKonferencja pozwala na przeprowadzenie całego procesu rejestracji uczestnika. Przygotowujemy formularz z odpowiednimi polami. Uczestnik po wypełnieniu danych może dokonać płatności przelewem lub systemem szybkich płatności (PayU, Przelewy24). Po potwierdzeniu płatności tworzymy automatycznie konto użytkownika, które będzie użyte w aplikacji.

Formularz rejestracji

Formularz rejestracji oprócz standardowych pól takich jak dane zamawiającego, dane do faktury, może zawierać dowolne inne pola, np.:

  • wybór rodzaju menu (mięsne, wegetariańskie, wegańskie itd.),
  • rodzaj działalności,
  • stanowisko w firmie,
  • strona WWW,
  • skąd dowiedziano się o wydarzeniu,
  • dowolne inne.

Rejestracja może być dwuetapowa. Najpierw uczestnik zgłasza chęć uczestnictwa podczas wydarzenia, a dopiero po zatwierdzeniu przez organizatora, ma możliwość wypełnić pozostałe dane i opłacić bilet.

Płatności

Płatności można dokonać za pomocą zwykłego przelewu bankowego lub szybkich płatności. W pierwszym przypadku organizator po zaksięgowaniu płatności może ręcznie potwierdzić płatność w panelu. W drugim przypadku, wszystko dzieje się automatycznie. Uczestnik jest informowany drogą mailową o etapach realizacji.
Na chwilę obecną mamy zaimplementowane płatności PayU i Przelewy24. Jeżeli potrzebujesz innych płatności jak DotPay, PayPal itp., możemy je wdrożyć. W przypadku szybkich płatności organizator otrzymuje pieniądze na swoje konto.  Przed rozpoczęciem sprzedaży organizator podpisuje umowę bezpośrednio z dostawcą szybkich płatności. Oczywiście możemy w tym pomóc. Jeśli zainicjujemy realizację takiej umowy, organizator może liczyć na preferencyjne warunki.

Faktury i Pro-forma

W najbliższym czasie przygotujemy funkcję automatycznego generowania dokumentów Pro Forma oraz docelowych faktur. Wystarczy ustawić odpowiedni sposób numeracji dokumentów.

 

PartnerzyLogo Portal konferencyjny MojeKonferencje.pl