Sprzedaż biletów

System eventowy MKonferencja, który opracowaliśmy, daje możliwość bezpośredniej sprzedaży biletów na wydarzenie. Dzięki temu cały proces realizuje się płynnie, bez konieczności wysyłania maili i odpowiadania na wiadomości. Zyskujesz cenny czas, a sprzedaż i obsługa klienta przebiega bez twojego fizycznego udziału. Dosłownie 3 etapy dzielą zainteresowaną osobę od zostania uczestnikiem twojego wydarzenia.

1. FORMULARZ REJESTRACYJNY

Tylko od ciebie zależy, czy zapisy na wydarzenie będą jedno, czy dwuetapowe. Jeśli wybierzesz drugą opcję, klient najpierw zgłosi chęć uczestnictwa w evencie, a dopiero po zatwierdzeniu przez organizatora będzie mógł zarejestrować się i opłacić bilet.

Formularz rejestracyjny może zawierać wszystko, czego potrzebujesz do osiągnięcia wyznaczonych celów.

Oto przykładowe informacje:

  • imię, nazwisko
  • nazwa firmy / instytucji
  • adres mailowy
  • numer telefonu

Chcesz pozyskać szczegółowe dane o uczestniku? Dodamy pola, które to umożliwią, np.:

  • stanowisko w firmie
  • informacja skąd osoba dowiedziała się o wydarzeniu
  • link do WWW / profilu w mediach społecznościowych
  • miejsce do wpisania kilku słów o sobie

Interesuje cię niestandardowa wiedza? Masz nieograniczone miejsce w formularzu i możesz dopytać m.in. o:

  • preferencje żywieniowe (jeśli przewidziany jest posiłek)
  • potrzebę rezerwacji noclegu
  • konieczność wystawienia faktury
  • i wiele innych ważnych organizacyjnych kwestii.

2. PŁATNOŚCI

Uczestnik ma możliwość wyboru sposobu płatności spośród opcji, na które zdecydujesz się jako organizator. Bilet na wydarzenie może opłacić:

  • przelewem tradycyjnym,
  • za pomocą szybkich płatności: PayU, Przelewy24.

Jeśli takie będzie twoje życzenie, zintegrujemy także inne systemy wpłaty na konto.

Warto pamiętać, że w przypadku przelewu tradycyjnego konieczne jest ręczne potwierdzenie płatności w panelu administracyjnym. Natomiast metoda szybkich płatności realizuje się automatycznie: pieniądze trafiają na dedykowane wydarzeniu konto, a potwierdzenie przychodzi od razu do uczestnika. Jedyne, o co trzeba zadbać przed eventem, to umowa z dostawcą usługi szybkich płatności.

Aktualnie pracujemy nad NOWOŚCIĄ, którą będą kody rabatowe. Jeśli zdecydujesz się jako organizator wydarzenia na udostępnienie zniżek od ceny wyjściowej, uczestnik będzie mógł z nich skorzystać przed sfinalizowaniem transakcji.

3. FAKTURY

System do obsługi eventów MKonferencja samodzielnie generuje faktury osobom, które ich potrzebują. Dzięki temu obowiązek rozliczania uczestników za udział w wydarzeniu realizuje się bez zaangażowania organizatora. Wystarczy jedynie ustawić właściwą numerację dokumentów w systemie.