MKonferencja to nowoczesny system eventowy wspierający organizację wydarzeń na najwyższym poziomie. Jest odpowiedzią na ciągle rosnący ruch użytkowników na urządzeniach mobilnych. Stworzyliśmy go z myślą o osobach, którym zależy na usprawnieniu procesu planowania i realizacji eventu, a także zminimalizowaniu kosztów organizacyjnych.

Na MKonferencję składa się:

  • aplikacja do wydarzeń,
  • strona internetowa,
  • wsparcie dla organizatora.

Dzięki programowi do obsługi eventu masz możliwość udostępniania uczestnikom swojego wydarzenia informacji na temat jego przebiegu i wszystkich kwestii organizacyjnych.  Ale to nie wszystko.  MKonferencja daje Ci bezcenną możliwość pozyskania informacji zwrotnej od uczestników, a także wprowadza interakcję na linii prelegent – uczestnicy – organizatorzy i tym samym buduje prawdziwe zaangażowanie.

Pełna praktycznych funkcji aplikacja MKonferencja sprawdzi się na każdym smartfonie z systemem Android i iOS, a co najważniejsze, jest zsynchronizowana z dedykowaną jej stroną internetową. Dzięki temu jako organizator wydarzenia, jesteś w ciągłym kontakcie ze wszystkimi uczestnikami.

Co jeszcze? MKonferencja daje Ci możliwość personalizacji aplikacji dla każdego wydarzenia. Wszystko po to, by Twój event był w 100% spójny z identyfikacją wizualną firmy, którą reprezentujesz.

Masz dodatkowe pytania? Planujesz event i zależy Ci na najwyższym poziomie realizacji? Napisz do nas! Chętnie podejmiemy nowe wyzwanie.

Aplikacja mobilna na konferencje

Graficzny element strony

Używamy plików cookie, aby zapewnić podstawowe funkcje witryny i poprawić komfort korzystania z niej