MKonferencja to nowoczesny system eventowy wspierający organizację wydarzeń na najwyższym poziomie. Jest odpowiedzią na ciągle rosnący ruch użytkowników na urządzeniach mobilnych. Stworzyliśmy go z myślą o osobach, którym zależy na usprawnieniu procesu planowania i realizacji eventu, a także zminimalizowaniu kosztów organizacyjnych.
Na MKonferencję składa się:
Dzięki programowi do obsługi eventu masz możliwość udostępniania uczestnikom swojego wydarzenia informacji na temat jego przebiegu i wszystkich kwestii organizacyjnych. Ale to nie wszystko. MKonferencja daje Ci bezcenną możliwość pozyskania informacji zwrotnej od uczestników, a także wprowadza interakcję na linii prelegent – uczestnicy – organizatorzy i tym samym buduje prawdziwe zaangażowanie.
Pełna praktycznych funkcji aplikacja MKonferencja sprawdzi się na każdym smartfonie z systemem Android i iOS, a co najważniejsze, jest zsynchronizowana z dedykowaną jej stroną internetową. Dzięki temu jako organizator wydarzenia, jesteś w ciągłym kontakcie ze wszystkimi uczestnikami.
Co jeszcze? MKonferencja daje Ci możliwość personalizacji aplikacji dla każdego wydarzenia. Wszystko po to, by Twój event był w 100% spójny z identyfikacją wizualną firmy, którą reprezentujesz.
Masz dodatkowe pytania? Planujesz event i zależy Ci na najwyższym poziomie realizacji? Napisz do nas! Chętnie podejmiemy nowe wyzwanie.