Powitanie gości na wydarzeniu, rejestracja, sporządzenie listy obecności i tworzenie notatek nigdy nie było prostsze! Z perspektywy organizatora aplikacja recepcyjna jest absolutnym „must have” na każdego rodzaju wydarzeniu. Dlaczego? Kilka kliknięć dzieli Cię od tego, by władać listą uczestników Twojego eventu z dowolnego miejsca i o każdej porze. A to jeszcze nie wszystko!
Ruszamy z nowym cyklem publikacji na blogu! A wszystko po to, byście na konkretnych przykładach mogli zweryfikować użyteczność funkcji naszego systemu eventowego MKonferencja. Co to będą za artykuły? Case study, czyli studium przypadku. Będziemy w nich analizować rozwiązania eventowe dla firm, które zwróciły się do nas z prośbą o wsparcie w organizacji wydarzenia, proces współpracy oraz efekty. Przekonajcie się, jak program do obsługi eventów może ułatwić Wam życie.
Planujesz zorganizować event z udziałem zewnętrznych firm? Już na etapie propozycji współpracy musisz zaproponować im korzyści, które osiągną, jeśli się zdecydują na działanie. Taka jest prawda. Dlatego warto na samym początku odpowiedzieć sobie na pytanie: co mogę zrobić, by sponsorzy nie tylko skorzystali na zaangażowaniu się w projekt i osiągnęli założone cele, ale przede wszystkim by byli zainteresowani podjęciem współpracy w przyszłości? Oto lista 11 sposobów na to, jak zareklamować w aplikacji wydarzenia partnerów i jakie profity mogą oni zyskać. Skutecznie i bez większego wysiłku. Za to z pewnością efektownie!
Kiedy organizujesz wydarzenie, jesteś nastawiony na sukces. Wiemy to i rozumiemy. Jednak skupianie się tylko i wyłącznie na korzyściach płynących dla Ciebie, jako organizatora, mija się z celem. Podstawą działania jest zadowolenie uczestników. To przecież dla nich tworzysz event, prawda? Z organizacyjnym wsparciem przychodzi aplikacja eventowa. Jakie korzyści konkretnie daje uczestnikom wydarzenia? Takie, za które każdy będzie Ci wdzięczny! Poznaj je i wykorzystaj u siebie.